آموزش بهداشت اولیه برای استفاده از جیوه

توصیه ها پیشگیری اولیه باید جیوه شامل آموزش بهداشت و ابتکارات سیاستی باشد. برای نشت‌های بزرگتر، هماهنگی بهتر بین سیستم‌های نظارتی موجود به درک عوامل خطر و توسعه تلاش‌های پیشگیری موثر کمک می‌کند.

کلمات کلیدی: کودکان، جیوه عنصری، بهداشت محیط، قرار گرفتن در معرض، ایالات متحده عطارد به طور طبیعی در پوسته زمین وجود دارد. در نتیجه فرآیندهای طبیعی متن تشکر و فعالیت های انسانی در محیط وجود دارد. جیوه در دمای اتاق یک مایع متراکم و نقره ای رنگ می سازد.

جیوه مایع دارای فشار بخار لباس کردی دخترانه نسبتاً کم (0.0085 میلی متر جیوه در 25 درجه سانتی گراد) است و در دمای اتاق به آرامی تبخیر می شود. اگر به‌درستی مدیریت نشود.

نشت‌های جیوه در داخل خانه می‌توانند جیوه را طی هفته‌ها یا حتی سال‌ها در هوا آزاد کنند. آژانس مواد سمی و ثبت بیماری گرم کردن جیوه منجر به غلظت جیوه بالقوه کشنده در هوا به خصوص در فضاهای داخلی می شود.

اگرچه جیوه ممکن است بلعیده شود، اما در دستگاه گوارش نرمال جذب ضعیفی دارد [سازمان بهداشت جهانی (WHO) 1991]. جذب پوستی جیوه نیز یک مسیر قرار گرفتن در معرض جزئی است.

با این حال، بخار جیوه به راحتی طبع لیمو شیرین توسط ریه ها جذب می شود و استنشاق را به مسیر قرار گرفتن در معرض بیشترین نگرانی تبدیل می کند. حداقل سطح خطر ATSDR برای استنشاق مزمن جیوه 0.2 میکروگرم بر متر مکعب است.

  • منابع:
    1. A Review of Events That Expose Children to Elemental Mercury in the United States

  • تبلیغات: 
    1. گلاب یک روغن طبیعی برای پوست است
    2. افزایش ۹۹ درصدی حقوق بازنشستگان
    3. پوشش ترافیکی که به ایزوگام متصل است
    4. با ما قدم به قدم به موفقیت نزدیک می شوید