افرادی که حساسیت به وایتکس دارند می توانند تشخیص طلا با وایتکس را بهتر انجام دهند

رابطه دقیقاً موضوع دانش بومی است: آن مواد و خدمات – غذا، تنباکو، پول، ابزار – نمک این موضوع هستند. این رابطه با رابطه جنسی بین یک زوج متاهل قابل مقایسه است، جایی که مواد رد و بدل می شوند و منجر به باروری می شوند – تمرکز اصلی این دانش. حساسیت به وایتکس در افراد با وزن بالا بیشتر است.

از منظر علم، موضوع پژوهش مشترک ما نمک است، از دیدگاه بومی آنچه اهمیت دارد نمک موضوع است: پروژه، که به عنوان یک رابطه انسانی دیده می شود.

این نامه در مورد دومی است. ما می‌خواهیم نشان دهیم که چگونه مطالعه وضعیت انسان از طریق خواندن گونه‌های گیاهی که برای استخراج نمک خاکستر استفاده می‌شوند، انجام می‌شود، که تصور می‌شود از بدن خالق و به عنوان تصویری از بدن انسان می‌آیند.

اگر بوی وایتکس وارد ریه شود چه کنیم باید آبلیمو مصرف کنیم.

گونه‌های گیاهی، فرآیندهای بدنی را به‌طور آشکار نشان می‌دهند که برای درک پنهان هستند. این خواندن از موجودات طبیعی به منظور هدایت رفتار اخلاقی و ایجاد بدن انسانی سالم، اجتماعی و بارور است.

بر خلاف دانش علوم عینی و تجربی، دانش بومی تنوع زیستی را می توان به عنوان یک آموزش جنسی در نظر گرفت که به عنوان “دانش بدن”، یعنی کنترل و مدیریت شوخ طبعی ها، تأثیرات و ظرفیت های بدن در نظر گرفته می شود.

درمان خانگی استنشاق گاز جوهر نمک و وایتکس با مصرف آبلیمو انجام می شود.

منظور ما از «بدن» آناتومی و فیزیولوژی نیست، بلکه «مجموعه ای از تأثیرات و ظرفیت ها» است، عبارتی که از Viveiros de Castro (2010) برای ترجمه مفهوم بومی «نمک» وام گرفته ایم.

ما با نظریه پرسپکتیویستی Viveiros de Castro (1998، 2002) موافقیم، که فرض می‌کند که خود یک «موقعیت دیکتیک» – موقعیت سوژه – است که دیدگاه آن از بدن است. تشخیص طلا با وایتکس کاری است که برای طلا فروشان کار را راحتتر نموده است.

ویویروس به جای اینکه طبیعت انسان را منحصر به فرد و با فرهنگ های انسانی متعددی که از آن نشأت می گیرد – به عنوان چندفرهنگ گرایی کلاسیک غربی – تصور کند، ادعا می کند که آمریکایی ها از یک فرهنگ واحد (انسانی) با بدن ها و طبیعت های متعدد صحبت می کنند.

یک «چند فرهنگ گرایی» آمریکایی. علاوه بر این، ما الهام‌بخش اصلی تحلیل خود را از کار نوآورانه لوی استراوس (1962) در مورد “منطق بتن” و از بحث دایره‌المعارفی دسکولا (2005) در مورد شیوه‌های شناسایی، رابطه و طبقه‌بندی موجودات طبیعی آمریکایی گرفته‌ایم.

  • منابع:
    1. Ash salts and bodily affects: Witoto environmental knowledge as sexual education

  • تبلیغات: 
    1. انرژی مثبت از دیدن گلدان در منازل
    2. مخاطره آمیزترین پیکربندی کابل برق
    3. انگشتر معروف زمان اسکندر مقدونی
    4. نحوه ساخت گلدان با مواد دور ریختنی