انجام پروژه تراکتور در کلاس درس

پروژه تراکتور در کلاس درس جوانتر آزمایشگاه رشد کودک روث استیپلز تراکتور اسباب بازی در دانشگاه نبراسکا-لینکلن تکمیل شد. این آزمایشگاه به کودکان 18 ماهه تا 5 ساله خدمات ارائه می دهد.

این کلاس شامل کودکان 18 ماهه تا 3 ساله است. این مرکز دارای ماموریت سه بخشی است: ارائه مراقبت عالی از کودک، آماده سازی معلمان با کیفیت بالا و تحقیقات نوآورانه. کودکان و معلمان با هم از طریق یک برنامه درسی اضطراری که بر اساس علایق کودکان ساخته شده است، یاد می گیرند.

آزمایشگاه رشد کودک روث استیپلز در پردیس شرقی دانشگاه است. ترشی کلم سفید به طور مستقیم در شمال فضای بازی بزرگ آن، آزمایشگاه تست تراکتور قرار دارد.

در شروع سال تحصیلی، بچه ها متوجه رانندگی تراکتورها در آزمایشگاه تست تراکتور همسایه شدند. بچه ها هر بار که بیرون می رفتند به طرف حصار می دویدند تا ماشین های بزرگ را ببینند و صداهای بلند را بشنوند.

دانش آموزان معلم سارا، برایانا، اشلی و جوردین تراکتورها را به عنوان موضوعی برای کار پروژه انتخاب کردند. معلمان متوجه شدند که بچه ها اغلب به معلمان خود نشان می دهند که تراکتورها بیرون هستند و نشان می دهند. ترشی گل کلم که صدای تراکتورها را شنیده اند.

معلمان پیش بینی کردند که بچه ها در مورد قطعات تراکتور یاد بگیرند و در مورد تجهیزاتی که می تواند توسط تراکتور هل داده یا کشیده شود، یاد بگیرند.

آنها همچنین فکر می کردند که بچه ها فرصت گوش دادن به صداهای مختلف یک تراکتور را خواهند داشت. در پایان پروژه، آنها فکر کردند که بچه ها ممکن است فرصتی برای نشان دادن درک درستی از کاربردهای متعدد تراکتور داشته باشند.

انواع تراکتورهای اسباب بازی وارد کلاس شد. اندازه ها و انواع مختلف تراکتور و تجهیزات مزرعه در محوطه بلوک به نمایش گذاشته شد تا به کودکان اجازه دهد تا با هم از طریق تجربیات مشترک کاوش کنند.

معلمان از مشاهدات خود از بازی و گفتگوی کودکان برای تعیین درک کودکان از تراکتور استفاده کردند.

بچه ها شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد آنچه در آزمایشگاه جاکلیدی نمدی تست تراکتور می بینند و تراکتورهای جدید ارائه شده در منطقه بلوک کردند. بچه ها سوالاتی از قبیل “تراکتورها کجا می روند؟” “راننده چه کار می کند؟” “چرا لاستیک ها بزرگ هستند؟” و “قطعات برای چیست؟”

  • منابع:
    1. WMHS students make toys for tots

  • تبلیغات: 
    1. دستمال کاغذی های قابل باز یافت
    2. استفاده از بیل مکانیکی برای رفتن به کره ماه!
    3. چه چیزی خشم تمامی مردم جهان را بر افروخت
    4. گدایی کردن مردی با 10 میلیارد سرمایه