با رایحه ی لیمو خلق و خوی خود را تغییر دهید

هیچ مدرک مستقیمی وجود ندارد لیف بچه گانه که نشان دهد آب لیمو می تواند برای خلق و خو یا سطح انرژی شما مفید باشد. همه این ادعاها بر اساس برون یابی های نه چندان قابل قبول از مطالعات روی ویتامین C، رایحه درمانی روغن لیمو و یونیزه کننده های هوا است.
اسیدهای صفراوی که از کیسه صفرا به روده کوچک ترشح می شوند، در حرکت روده نقش دارند و جذب اسیدهای چرب و ویتامین های محلول در چربی را تسهیل می کنند.

اما اگرچه به نظر می رسد لیمو شیرین قبل از خواب آب لیمو ترشح اسید صفراوی را افزایش می دهد، [10] تأثیر آن بر هضم نامشخص است. وقتی غذاهای چرب می خورید، کیسه صفرا مقدار مناسبی از اسیدهای صفراوی را آزاد می کند. اگر این کار را انجام ندهد، احتمالاً مشکل این است که یک آب لیمو نمی تواند آن را درمان کند.

یک ادعای مرتبط، همچنین ماشین سنگین دست دوم اقساطی ۱۴۰۰بدون مطالعات انسانی برای تایید آن، این است که اسید سیتریک موجود در آب لیمو می تواند هضم شما را با مکمل اسید معده بهبود بخشد.

اما باز هم، مگر اینکه از هیپوکلریدری رنج ببرید، می توانید به سلول های جداری معده خود اعتماد کنید تا مقدار مناسبی اسید تولید کنند.

اگر از هیپوکلریدریا رنج می برید (به عنوان مثال، اگر نمی توانید اسید معده کافی تولید کنید)، به جای آزمایش شانس خود با آب لیمو، باید به پزشک خود مراجعه کنید.

با این حال، درست است که غذاهای اسیدی ممکن است سرعت تخلیه معده را کاهش دهند، [11] که می تواند منجر به هضم بهتر به خودی خود نشود.

بلکه باعث جذب بهتر لباس بیمارستانی ریز مغذی ها و جذب کندتر کربوهیدرات ها شود. با این حال، اثرات واقعی آب لیمو بر جذب مواد مغذی و قند خون بعد از غذا به طور خاص مورد بررسی قرار نگرفته است.

  • منابع:
    1. ?Lemon Water: Is It Good For You

  • تبلیغات: 
    1. گلاب یک روغن طبیعی برای پوست است
    2. افزایش ۹۹ درصدی حقوق بازنشستگان
    3. پوشش ترافیکی که به ایزوگام متصل است
    4. با ما قدم به قدم به موفقیت نزدیک می شوید