برای اولین بار از لاستیک ماشین برای سوخت خودرو استفاده شد!!!

دانشمندان به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست و صرفه جویی در مصرف بنزین، برای اولین بار توانستند از بازیافت لاستیک خودرو برای سوخت خوردو استفاده کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

با توجه به اینکه همه ی صاحبان خودرو به اهمیت زیاد لاستیک ماشین خودرو واقف هستند و همچنین استفاده از لاستیک های قدیمی و فرسوده آسیب های زیادی به خودرو وارد می کند و با توجه به تعداد زیاد خودرو ها در تهران، خرید لاستیک ماشین تهران به میزان بالایی صورت می گیرد.

 

همانطور که می دانید پس از مدتی که  خودرو کار می کند، قطعات و لوازم آن باید تعویض شود و با توجه به افزایش تعدادخودرو ها و بالا رفتن تعداد تصادفات،دارندگان خودرو همیشه به لوازم یدکی احتیاج پیدا می کنند، به همین دلیل فروش لوازم یدکی سود خوبی برای  مجموعه های تجاری در این زمینه دارد.

در ضمن یکی از قطعات مهم در ماشین لباسشویی، بلبرینگ آن است که باعث چرخش دستگاه می شود و اگر به صورت مداوم و پی در پی  از بلبرینگ ماشین لباسشویی استفاده شود، خراب می شود.لذا بهتر است بیش تر از روزی یکبار از لباسشویی استفاده نکنید و اگر مجبور شدید چند بار از آن استفاده کنید، بین هر بار استفاده دستگاه را چند ساعت خاموش نگه دارید.