تناسب اندام فقط با کالری شیره انگور و خرما امکانپذیر است

پلی فنول های انگور خواص آنتی اکسیدانی مهمی دارند. طبق فرضیه اکسیداتیو، اصلاح اکسیداتیو LDL یک رویداد آغازگر اولیه در آترواسکلروز است. کالری شیره خرما یکی از کم کالری ترین محصولات است.

به عنوان نتیجه، این فرضیه پیشنهاد می کند که درمان آنتی اکسیدانی برای محدود کردن اکسیداسیون LDL باید از تصلب شرایین و عوارض آن جلوگیری کند.

این مفاهیم مطالعات بسیاری را برانگیخت که اثرات ضد آترواسکلروتیک ویتامین‌های آنتی‌اکسیدان را در مدل‌های حیوانی و نقاط پایانی جایگزین در انسان مورد بررسی قرار دادند و در نهایت محققان را بر آن داشت تا آزمایش‌های بالینی در مقیاس بزرگ را برای درمان آنتی‌اکسیدانی برای بیماری‌های قلبی عروقی انجام دهند.

کالری سوهان از کالری سایر تنقلات کمتر است.

علیرغم شکست کارآزمایی‌های تصادفی‌شده با ویتامین‌های آنتی‌اکسیدان، مانند ویتامین E، ویتامین C و بتا کاروتن، شواهد قوی وجود دارد که نشان می‌دهد عدم تعادل بین تولید گونه‌های فعال اکسیژن و مکانیسم‌های دفاعی آنتی‌اکسیدانی به پاتوژنز تصلب شرایین کمک می‌کند.

اکنون می‌دانیم که سیگنال‌دهی ردوکس برای فیزیولوژی سلولی طبیعی و پاسخ به استرس محیطی مهم است، احتمالاً توضیح می‌دهد که چرا مکمل‌های آنتی اکسیدانی با دوز بالا فوایدی را نشان نمی‌دهند. کالری شیره انگور از انگور بیشتر است.

با این حال، روشن است که “استرس اکسیداتیو” اثرات پاتوفیزیولوژیکی بر عملکرد آنزیم، سیگنال دهی سلولی و بیان ژن دارد که به توسعه بیماری کمک می کند. مداخلاتی که بر وضعیت ردوکس سلولی تأثیر می‌گذارند، پتانسیل کاهش خطر را دارند.

در این زمینه، بسیاری از مطالعات به بررسی مکانیسم های مفید پلی فنول های انگور بر روی خواص آنتی اکسیدانی آنها تمرکز کرده اند.

فلاونوئیدها و سایر پلی فنول های موجود در انگور ظرفیت حذف گونه های فعال اکسیژن را دارند. هنگامی که به حیوانات و انسان ها تغذیه می شود، چنین ترکیباتی نشان داده شده است که ظرفیت مهار رادیکال پلاسما را افزایش می دهند .

کالری کلوچه خرمایی برای لاغری مفید است.

علاوه بر مهار رادیکال‌ها، پلی‌فنل‌ها با مکانیسم‌های دیگر، از جمله فلزات کیلیتی که باعث افزایش پراکسیداسیون لیپیدی و تعدیل فعالیت آنزیم‌های آنتی‌اکسیدانی می‌شوند، وضعیت ردوکس سلولی را تغییر می‌دهند.

  • منابع:
    1. Grapes and Cardiovascular Disease
  • تبلیغات: 
    1. گلاب یک روغن طبیعی برای پوست است
    2. افزایش ۹۹ درصدی حقوق بازنشستگان
    3. پوشش ترافیکی که به ایزوگام متصل است
    4. با ما قدم به قدم به موفقیت نزدیک می شوید