جلوگیری از انتشار صد در صد بیماری ها با آب و صابون

این یک واقعیت شناخته شده است که بیماری ها صابون کربن سیاه و شرایط از طریق نشویید دست ها با صابون و آب تمیز و روان گسترش می یابد، این سازمان گزارش می دهد.

اگر آب تمیز و جاری در دسترس نباشد، CDC به افراد توصیه می‌کند از ضدعفونی‌کننده دست برای تمیز کردن دست‌های خود استفاده کنند.

به گفته استیون برشیا، مالک Pure Environment Maintenance Inc., Yonkers, N.Y. در واقع ثابت شده است که شستن دست همراه با ضدعفونی کردن دست ها بیماری های صابون گوگرد دیترون گوارشی و مشکلات تنفسی را در میان جمعیت دانش آموزان تا 30 درصد کاهش می دهد.

این یک پیام ساده است اما یکی از مواردی که اغلب پیمانکاران خدمات ساختمانی را با مجموعه ای گیج کننده از صابون و محصولات ضدعفونی کننده دست مواجه می کند و سرشان را می خراشند.

CDC توصیه می‌کند دست‌ها را با آب روان تمیز خیس کنید، سپس صابون بزنید و دست‌ها را به مدت 20 ثانیه به هم بمالید، حتماً بین انگشتان و زیر ناخن‌ها قرار بگیرید، و در نهایت صابون زغال دست ساز دست‌ها را زیر آب جاری بشویید و با حوله تمیز یا خشک‌کن خشک کنید.

بوک می گوید: «قانون طلایی استفاده از آب و صابون زمانی است که دست ها به وضوح کثیف هستند. هنگامی که آب و صابون در دسترس نیست و دست ها به وضوح کثیف نیستند، می توان از ضدعفونی کننده های دست استفاده کرد.

سپس چالش در سیستم مدرسه این است صابون کلاژن طلا که کدام صابون ها مقرون به صرفه تر و مردم پسندتر هستند، زیرا انتخاب صابون اشتباه می تواند مانع از شستشوی دست شود که این محصولات برای ترویج طراحی شده اند.

  • منابع:
    1. Soap’s Contribution To Proper Hand Washing In Schools
  • تبلیغات: 
    1. قالیچه سلیمان نبی اختراع شد!!
    2. عاقبت داروی ضد یبوستی که از مایع ظرفشویی تولید شد
    3. مردی که با فروش جعبه پلاستیکی ثروتمند شد
    4. مردی با خوردن چند عدد خرما به راز بزرگی اعتراف کرد!