انگور های خشک باعث ایجاد عفونت در بین انگورهای دیگر می شوند

وقتی انگورهای خشک آسیب دیده کشمش سبز پلویی و انگورهای خشک سالم با هم ذخیره می شوند، انگورهای خشک آسیب دیده ابتدا شروع به خراب شدن می کنند و سپس عفونت در سراسر انگور خشک سالم پخش می شود.
خشک شدن سطح انگور خشک قبل از نگهداری را خوشه زنی می گویند. انگورهای خشکی که در حالی که هوا خشک است جمع آوری می شوند، نیازی به هرس ندارند.
اما انگورهای خشکی که بعد کشمش بی دانه از بارندگی چیده می‌شوند باید در محلی  که سایه‌دار است و تهویه کافی دارد هرس شود.خشک شدن بیش از حد باعث ایجاد چین و چروک می شود.
زیرا رطوبت محصول را از بین می برد کشمش سبز قلمی که باعث کاهش بازارپسندی آن می شود. در کار دستی، بازرسی چشمی برای انتخاب میوه های ناقص مانند انگور خشک نارس، انگور خشک فاسد، انگور خشک آلوده یا پوسیده، انگور خشک خرد شده، انگور خشک اشتباه و غیره استفاده می شود.
به دنبال آن انگور خشک بر اساس رنگ انتخاب می شود. در کارهای دستی از بازرسی چشمی برای انتخاب میوه های ناقص مانند انگور خشک نارس، انگور خشک فاسد، انگور خشک آلوده یا پوسیده، انگور خشک خرد شده و غیره استفاده می شود. علاوه بر بزرگی میوه.
مصرف کشمش خیسانده در زمان مناسب و به مقدار مناسب می تواند به پیشگیری از بیماری و حفظ سلامتی کمک کند. برای درمان ناراحتی های معده و عمومی باید کشمش خیس شده را به جای آب مصرف کرد.
دانه های انگور خشک حاوی کشمش سبز قلمی کاشمر غلظت بالایی از OPCها هستند . که به عنوان الیگومرهای پروآنتوسیانیدین نیز شناخته می شوند. OPC ها 50 برابر بیشتر از ویتامین E فعالیت آنتی اکسیدانی دارند که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.
ترکیبی به نام ویسین که در غلظت‌های بالا در ریشه‌های انگور خشک یافت می‌شود، با سرطان مبارزه می‌کند، پوست را درخشان می‌کند و به تصفیه خون کمک می‌کند.
  • منابع:
    1. raisins and sultanas purchase price + Education
  • تبلیغات: 
    1. میدانستید که می توان تیر برق را بیمه کرد
    2. روش تجارت را با ما یاد بگیرید!
    3. تشک خواب نوزاد سفت یونیک ارزان
    4. خرید پارچه مبلی مخمل بصورت آنلاین