فرسایش مینای دندان با مصرف آب لیمو

علاوه بر این واقعیت که مقدار زیادی آب لیمو طبع لیمو شیرین می تواند کام را تحریک کند، یک نگرانی قابل ذکر است: فرسایش مینای دندان. ماهیت اسیدی آب لیمو ممکن است مینای دندان شما را نرم کند و منجر به فرسایش آنها شود.

حداقل، باید بلافاصله پس از نوشیدن آب لیمو از مسواک زدن دندان های خود اجتناب کنید. از سوی دیگر جویدن آدامس بدون قند می تواند ایده خوبی باشد، زیرا انجام این کار به خنثی کردن اسیدیته پلاک (احتمالاً با افزایش ترشح بزاق) کمک می کند.

تنها اثر منفی شناخته شده آب لیمو،جیوه اثر فرسایشی آن بر مینای دندان است.
لیمو فقط میوه است و میوه ها سالم هستند.


مانند هر میوه دیگری، متن تشکرلیمو دارای مشخصات فیتوشیمیایی منحصر به فردی است. همچنین با اسیدیته، محتوای سیترات بالا و محتوای قند کم خود را متمایز می کند.

با این حال، مقدار ریز مغذی‌هایی که از مقدار قابل‌تحمل آب لیمو دریافت می‌کنید، اندک است، و بسیاری از ادعاهای سلامتی بر اساس مطالعات آزمایش‌کننده فیتوکمیکال‌های با دوز بالا که فقط در مقادیر کم در لیمو یافت می‌شوند، است.

با این حال، این فیتوکمیکال ها وجود دارند، و با هم، و در ارتباط با فیتوکمیکال های موجود در سایر غذاهای گیاهی، لیمو را به گزینه ای ارزشمند در رژیم های غذایی سالم تبدیل می کنند.

اگرچه تحقیقات زیادی در مورد لباس کردی دخترانه اثرات سلامتی لیمو وجود ندارد، اما آب لیمو (ترجیحا همراه با پالپ) ممکن است ارزش گنجاندن در رژیم غذایی خود را داشته باشد تا تنوع مواد شیمیایی گیاهی بالقوه مفیدی که مصرف می کنید افزایش یابد.

  • منابع:
    1. ?Lemon Water: Is It Good For You

  • تبلیغات: 
    1. استفاده از مبل ها برای تجربه استراحتی فوق العاده در منازل
    2. کاربرد هیدروژل های پلیمری در پزشکی
    3. تاثیرات مرتب بودن میز بر فعالیت های روزانه
    4. ضایعات لیمو و استفاده های گوناگون آن