لیمو شیرین در بازار که باعث کاهش وزن شد

ممکن است به کاهش وزن کمک کند

گفته می شود نوشیدن آب گرم همراه با لیمو و عسل در صبح به کاهش وزن شما کمک می کند.

اگرچه این ممکن است برای شما کارساز باشد یا نباشد، یک مطالعه تحقیقاتی انجام شده بر روی موش ها تایید کرد که پلی فنول های موجود در آن می تواند افزایش وزن بدن و تجمع چربی بدن را سرکوب کند.

این می تواند پیامدهای مثبتی برای خوردن لیمو شیرین در بازار در کاهش وزن انسان داشته باشد.

آب لیمو عسل ناشتا (LHJF) نیز ممکن است به عنوان یک درمان طبیعی برای کاهش وزن در نظر گرفته شود.

در مجله آیورودا و پزشکی یکپارچه، محققان نشان داده اند که LHJF کوتاه مدت ممکن است به کاهش وزن بدن، توده چربی و تری گلیسیرید کل سرم کمک کند.

در مورد فواید سم زدایی آب لیمو اینجا بیشتر بخوانید.

لیمو

ممکن است به جلوگیری از سنگ کلیه کمک کند

کنسانتره میوه تازه و آب لیموترش نسبت به آب گریپ فروت و کنسانتره آب پرتقال در هر لیتر اسید سیتریک بیشتری دارند. این موضوع از طریق مطالعه ای در مجله اندورولوژی تایید شده است.

مطالعه دیگری تایید کرد که محتوای بالای اسید سیتریک در میوه می تواند به افزایش سطح سیترات ادرار بیش از 2 برابر بدون تغییر حجم کل ادرار کمک کند.

بنابراین، لیموناد درمانی می تواند به عنوان یک درمان ثانویه برای درمان نفرولیتیازیس کلسیم هیپوسیتراتوری (سنگ های ادراری) استفاده شود.

مطالعات انجام شده در انجمن اورولوژی آمریکا این واقعیت را برجسته می کند که لیموناد یا آب آن می تواند با تشکیل سیترات ادراری که از تشکیل کریستال ها جلوگیری می کند، بروز سنگ کلیه را از بین ببرد.

می تواند به طور بالقوه در مراقبت از دندان کمک کند

مطالعه ای به سرپرستی دانشگاه هلسینکی گزارش می دهد که غلظت کم ویتامین C ممکن است باعث پریودنتیت (عفونت لثه) شود.

از لیمو می توان برای تمیز کردن دندان استفاده کرد.

در حالی که اکثر درمان ها از استفاده از لیمو و جوش شیرین حمایت می کنند، سعی کنید از آن اجتناب کنید زیرا ممکن است منجر به فرسایش دندان شود.

مطمئن ترین راه این است که خمیر دندان حاوی این میوه را به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده انتخاب کنید.

اگر مایل به استفاده از لیمو یا آب آن برای مراقبت از دهان هستید، بهتر است قبل از امتحان هر چیز جدیدی با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.