وجود رنگ نسوز در خانه جنگلی موجب آتش سوزی مهیبی شد

رنگ نسوز برای چدن گاز دیجی کالا مهم نیستند؟!

اوه بله – پس چگونه چراغ راهنمایی، علائم هشدار دهنده و رنگین کمان را توضیح می دهید؟ رنگ مهم است و زمان آن رسیده است که در آموزش الکترونیکی نیز به رنگ توجه کنیم.

یادگیری یک زمینه دشوار برای درک است، و تحقیقات زیادی در مورد این مسائل وجود دارد که دشوار است بدانیم از کجا شروع کنیم. با این حال، آنچه کاملاً واضح است این است که رنگ نقش کلیدی در ایجاد محیطی دارد که یادگیری را تقویت می کند.

پس بیایید در مورد رنگ صحبت کنیم – چه رنگ هایی به یادگیری کمک می کنند؟ چه رنگ هایی ممکن است برای زبان آموزان آنلاین آزاردهنده یا منحرف کننده باشد؟ و چگونه می توانیم این خطر را کاهش دهیم؟ این چیزی است که ما در اینجا به آن می پردازیم.

متقاعد نشدی؟ چه می شود اگر به شما بگوییم که رنگ به عنوان بخشی از طیف الکترومغناطیسی، در خالص ترین شکل خود انرژی است، یک طول موج که فرکانس مغناطیسی خاص خود را دارد؟

اگر به شما بگوییم که رنگ ها می توانند مسیرهای عصبی مغز را تحت تاثیر قرار دهند، چه؟ و اینکه آنها می توانند یک پاسخ بیوشیمیایی ایجاد کنند؟

اکنون، با مواجهه با این شواهد، واضح است که رنگ برای مدت زیادی نادیده گرفته شده است. دکتر رابرت جرارد این را تشخیص می دهد و تحقیقاتی را آغاز کرده است که نشان می دهد هر رنگی دارای طول موج خاصی است.

هر یک از اینها به روشی متفاوت بر بدن و مغز ما تأثیر می گذارد.

استفاده از رنگ مناسب و انتخاب و قرارگیری صحیح می تواند احساسات، توجه و رفتار هنگام یادگیری را تحت تاثیر قرار دهد. زمان آن فرا رسیده است که از آن به نفع خود استفاده کنیم.

حتی تحقیقات با بیماران آلزایمر نشان داده است که نشانه های رنگی حافظه را بهبود می بخشد و یادگیرندگان تصاویر را به صورت رنگی راحت تر از تصاویر سیاه و سفید به یاد می آورند، شگفت انگیز است، درست است؟