پودر سیر سحرخیز معجزه ی رشد مو

در طول تاریخ، بسیاری از فرهنگ های مختلف استفاده بالقوه سیر را برای پیشگیری و درمان بیماری های مختلف تشخیص داده اند.

مطالعات اخیر از اثرات پودر سیر سحرخیز و عصاره های آن در طیف وسیعی از کاربردها حمایت می کند. این مطالعات امکان احیای ارزش های درمانی سیر را در بیماری های مختلف افزایش داد.

تصور می شود که ترکیبات مختلف موجود در سیر خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد، اثرات ضد توموری و ضد میکروبی دارد و در غلظت بالای گلوکز خون مفید است.

با این حال، مکانیسم دقیق همه مواد و اثرات طولانی مدت آنها به طور کامل شناخته نشده است. مطالعات بیشتری برای روشن شدن مکانیسم های پاتوفیزیولوژیکی اثر سیر و همچنین اثربخشی و ایمنی آن در درمان بیماری های مختلف مورد نیاز است.

عوامل تغذیه ای نقش کلیدی در ایجاد بیماری های مختلف انسان دارند. در سراسر فرهنگ ها، الگوهای غذایی مختلفی وجود دارد که اعتقاد بر این است که سلامت انسان را ارتقا می دهند.

با وجود تفاوت های فرهنگی، برخی از ویژگی های مشترک الگوهای غذایی سالم وجود دارد. درک غذاهای گیاهی به عنوان رژیم غذایی مفید توسط فرهنگ عامه بسیاری از فرهنگ ها در طول قرن ها توصیه شده است.

سیر در سنت های مختلف به عنوان یک گیاه دارویی پیشگیری کننده و همچنین درمانی شهرت یافته است. سیر در طول تاریخ نقش های مهم غذایی و دارویی ایفا کرده است.

برخی از اولین اشارات به این گیاه دارویی در اوستا، مجموعه ای از نوشته های مقدس زرتشتیان که احتمالاً در قرن ششم قبل از میلاد گردآوری شده است، یافت شده است.

سیر همچنین به عنوان یک داروی مهم برای سومریان و مصریان باستان بازی کرده است. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد در اولین بازی‌های المپیک یونان، سیر برای افزایش استقامت به ورزشکاران داده می‌شد.