چای احمد نیم کیلویی سیستم عصبی را تقویت می کند و باعث آرامش می شود

چای احمد نیم کیلویی با فواید فراوانی که دارد مشخص می شود و مهمترین این فواید عبارتند از: امکان کاهش خطر ابتلا به سرطان: چای حاوی پلی فنول است که

مطالعات لوله آزمایش نشان داد که باعث کاهش رشد تومورها در حیوانات می شود و می تواند در برابر آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش محافظت کند و نشان داده شده است که میزان سرطان بالاتر است.

در کشورها کمتر است.

جایی که این نوع چای به طور مکرر مصرف می شود.

ارتقای سلامت قلب: یک مطالعه نشان داد که مصرف چای سبز به دلایل مختلف با کاهش خطر مرگ مرتبط است.

مانند؛ بیماری های قلبی عروقی به عنوان ترکیبات کاتچین اثرات محافظتی زیادی بر قلب و عروق دارند.

کاهش سطح کلسترول: یک مطالعه نشان داد که نوشیدن چای سبز یا مصرف مکمل های آن که به شکل کپسول هستند، با کاهش سطح کلسترول مضر و کلسترول تام به طور متوسط مرتبط است.

کاهش خطر ابتلا به دیابت: برخی از مطالعات نشان داده اند افرادی که چای سبز می نوشند در مقایسه با افرادی که چای سبز می نوشند کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 قرار دارند، اما این تاثیر همچنان به مطالعات بیشتری برای اثبات آن نیاز دارد.

کاهش خطر سکته: یک مطالعه نشان داد که نوشیدن قهوه یا چای سبز به طور منظم ممکن است با کاهش خطر سکته مغزی همراه باشد و بنابراین افزودن این نوع چای به رژیم غذایی روزانه مفید است.

کاهش وزن: مطالعات نشان می دهد که عصاره چای سبز می تواند به کاهش وزن کمک کند و کافئین موجود در این چای می تواند باعث کاهش اشتها و افزایش کالری سوزی شود، اما نوشیدن چای تاثیری مشابه این عصاره ها ندارد، بنابراین بهتر است رعایت شود.

یک رژیم غذایی متعادل و ورزش برای کاهش وزن.

افزایش هوشیاری: چای سبز حاوی کافئین است که سیستم عصبی مرکزی را فعال می کند و مقدار کمی از آن در چای بدون ایجاد اضطراب ناشی از نوشیدنی های حاوی مقادیر زیادی کافئین به افزایش هوشیاری کمک می کند.