کشمش سبز بسته بندی گرفتگی معده را درمان میکند

نکات احتیاطی در استفاده از کشمش مواردی وجود دارد که در مصرف کشمش باید با دقت و احتیاط رعایت شود که از این موارد به موارد زیر اشاره می کنیم: خفگی در کودکان: برخی از غذاها مانند: انگور، کشمش، آجیل، حبوبات و آب نبات ها ممکن است باعث خفگی کودکان بین 1 تا 3 سال و اتکا به نفس آنها شود.

واکنش آلرژیک به سولفیت ها: گاهی اوقات سولفیت های نگهدارنده به کشمش سبز بسته بندی اضافه می شود.

از آنجایی که این ماده پس از خشک شدن رنگ خود را از تغییر حفظ می کند که شکل آن را بهتر می کند و این ماده را به میوه هایی که رنگ روشن دارند می مالند.

کشمش

مانند کشمش و زردآلو ، اما ممکن است برخی افراد نسبت به ماده سولفیت واکنش آلرژیک داشته باشند، زیرا خوردن آن باعث گرفتگی معده، بثورات پوستی و حمله آسم می شود و برای دوری از ماده سولفیت، توصیه می شود میوه های خشک را انتخاب کنند.

که به جای میوه های رنگی روشن، رنگ قهوه ای یا خاکستری دارند.

مروری بر کشمش کشمش از خشک کردن میوه های تازه انگور که حاوی یا بدون دانه هستند در آفتاب به طور طبیعی تا زمانی که رطوبت داخل میوه ها 16 درصد باشد تولید می شود و کشمش را می توان به تنهایی خورد یا در هنگام پخت و پز و در برخی از انواع شیرینی ها اضافه کرد.

مانند: کیک، بیسکویت، و برخی شیرینی های دیگر برای افزودن طعم، کشمش در بسیاری از کشورهای جهان از جمله: ایالات متحده، چین، ترکیه، شیلی، آفریقای جنوبی، آرژانتین، و اتحادیه اروپا، ساخته می شود.

انواع کشمش انگور خشک سه نوع پرکاربرد دارد که ممکن است در بعضی مواقع تمایز بین آن‌ها به خصوص کشمش و مویز به دلیل نام‌های متفاوتی که در نقاط مختلف دنیا دارند، دشوار باشد، بنابراین در ادامه به این انواع و اقسام اشاره خواهیم کرد.

مهمترین ویژگی هایی که آنها را متمایز می کند: کشمش: (به انگلیسی: Raisins) که با خشک کردن میوه های انگور به مدت سه هفته درست می شود و رنگ میوه ها در حین خشک شدن به رنگ قهوه ای تیره در می آید و این نوع دارای بافتی نرم و طعمی شیرین است و قابل ذکر است.

که کشمش در مقایسه با سایر انواع انگور خشک، اندازه بزرگتری دارد.